Zmiana rytmu pracy


Hej kochani! 

Pewnie sporo z Was czeka na epilog to TAOA i na początki MCLS... No cóż mam Wam powiedzieć? To wszystko będzie kiedy będzie. Nic na tą chwilę nic nie obiecuję, nic nie zawieszam ani nie zapowiadam, ale po prostu chcę uprzedzić, że trochę się teraz zmieni jeśli chodzi o częstotliwość dodawania rozdziałów. Z prostej przyczyny: w maju maturka. Sami rozumiecie, że teraz moim priorytetem musi być nauka, zwłaszcza, że dość sporo mnie rozszerzeń czeka. 

Nie porzucam pisania. Co to, to nie. W miarę możliwości i dla odstresowania będę siadać przy lapku i skrobać co-nieco. Czasem dodam w odstępie tygodnia, czasem trzech, miesiąc, czy dwa przed maturą w ogóle przestanę się odzywać, chyba, że będę miała w zapasie coś napisane. 

Po co to piszę? Chcę uprzedzić i jednocześnie poprosić Was o to, żebyście w tym roku mnie nie popędzali, nie pytali kiedy dodam, jaki będzie pairing czy coś innego. Byłabym wdzięczna, gdybyście trzymali za mnie kciuki, bo to naprawdę dla mnie ważne. Damy jakoś razem radę? Mam nadzieję, że się uda ^^

Kocham i ściskam.

Wasza Maknae Star <3


24 komentarze:

  1. Uff, już myślałam, że zawieszasz bloga, że nas porzucasz..:C
    Ucz się dziecko! Bądź jak najlepsza! Wszyscy trzymamy za Ciebie kciuki!~~<3
    HWAITING!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie porzuciłabym bloga! ^^
      Postaram się zdać jak najlepiej~ Dziękuję <3

      Usuń
  2. Dobra! Na początku myślałam, że to coś poważnego, ufff. Ale rozumiem Cię, ja będę sobie cierpliwie czekać ^^ Wiem co to znaczy ciężki rok i matura, widzę to po siostrach. Dlatego życzę Ci wszystkiego dobrego i żebyś zdała tą maturkę jak nalepiej. Pozdrawiam i ściskam - Miś Yogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mimo wszystko postaram się coś od czasu do czasu naskrobać ^^

      Usuń
  3. Życzę powodzenia... Niestety sama przez to przechodzę i wiem, co czujesz!!! Lektury, sprawdziany, powtórki... Aż odechciewa się żyć! Byle do maja a potem spokojna głowa!
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tobie też życzę powodzonka! W połowie maja to my będziemy się lenić, a co! Nam też wolno xD

      Usuń
  4. Oczywiście, że trzymam za ciebie kciuki! (i jednocześnie za siebie xd) Sama wiem jak to jest przed maturą, chociaż sama odkładam ją na boczny tor, bo mature można poprawić, ale obronić dyplomu nie można drugi raz... No mniejsza. xd
    Nie będę cię w żaden sposób popędzała (sama mam tyły w pisaniu D:) i poczekam cierpliwie na wszystko co dodasz, nawet jeśli będę musiała czekać miesiąc ;3
    Więc jeszcze raz wspomnę, że trzymam kciuki! I liczę, że zdasz wszystko z jak najlepszymi wynikami! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę trzymać za nas obie ^^ i dziękuję za wsparcie ^^

      Usuń
  5. Oczywiście że trzymamy kciuki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny zawał zaliczony... Uff ale mi ulżyło xd serio myślałam, że mój ukochany blog zostaje zawieszony lub co gorsza porzucony... ale jednak nie ;D ajm hepi <3
    wybacz, że ostatnio nie komentowałam ;c miałam tyle na głowie, nowa szkoła + przenosiny, internat i to wszystko ... ALE obiecuje, że wszystko nadrobię ;D
    Tuli tuli <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no nie zawiesiłabym go xD
      Nie przejmuj się tym! ^^ Rozumiem wszystko ;) Czasem ja nie mam czasu pisać, a czytelnicy komentować :P
      Trzymam cię za słowo <3 :P

      Usuń
  7. Trzymam kciukaski, dasz radę! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. uu, czeka Cię nowa maturka. Współczuję. :/ Ale i trzymam kciuki za dobre wyniki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, trzymam za ciebie kciuki :) matura jest ważniejsza od bloga, mogę czekać ile tylko chcesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie rozumiesz :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  10. Powodzenia na maturze! Cieszę się, że nie zamierzasz porzucić bloga, tyle mi wystarczy żeby przetrwać ten okres^^ Hwaiting!

    OdpowiedzUsuń