Konkurs


Ogłaszam konkurs literacki/plastyczny! ^^
Temat: "Mój Dream Boy"
Zasady
Chętne osoby muszą napisać tekst na podany temat. Wymagane minimum 200 słów. Ilość maksymalna nieograniczona. Jeżeli znajdą się również jakieś uzdolnione plastycznie persony to chętnie przyjmę też pracę w formie rysunku. Każdy może zgłosić nieograniczoną liczbę prac na mój adres email: cielsmile17@gmail.com
Prace należy wysyłać do 9.04.2013 :) W meilu proszę o wpisanie tytułu 'Konkurs', dołączenie załącznika (plik Word lub skan rysunku) oraz podpis(+ opcjonalnie adres posiadanego bloga), który zostanie wykorzystany, jako nick przy ewentualnej wygranej. Rozstrzygnięcie konkursu: 12.04.2013.
UWAGA! Temat konkursu nie jest ściśle związany z tematyką bloga ani żadnym innym fandomem, nie ograniczam was :) Wasz Dream Boy może być zarówno kompletnie wymyśloną postacią, jak i osobą realnie żyjącą.
Nagroda
Dwie najlepsze prace zostaną opublikowane na blogu www.opowiadania-kuroshitsuji.blogspot.com z podaniem nicku autora i ewentualnym adresem bloga laureata.
*Poinformujcie znajome osoby o konkursie ^^ im więcej prac, tym lepiej :)

GORĄCO ZACHĘCAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU ^^

4 komentarze:

  1. Omo! To ja się biorę za pisanie. >D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w takim razie nie mogę się doczekać pierwszej konkursowej pracy :)

      Usuń
  2. No dobra... Wezmę w tym udział xD Hini nie będzie gorsza :P (ale się pewnie pośmiejesz z tego co napiszę >.<)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Chyba wezmę się za rysunek, ponieważ piszę dopiero rok, więc raczej szanse są niewielkie. Trzeba do tego doświadczenia i talentu, którego nie mam. Także moje rączki zaraz chwycą ołówek i zabiorę się do pracy. ^^

    ~ Kiyomi

    OdpowiedzUsuń