Dream Boy

Hejka ^^ Witam nowe obserwatorki, czyli berenika i raiahy ^^ (znów nie odmieniam, nie chce popełnić błędu :P)
Kolejna sprawa to to, że wpadłam na pomysł zorganizowania konkursu na TWOJĄ twórczość :) Nie wiem czy spotka się to z jakimkolwiek zainteresowaniem, ale cóż... Co powiecie na takie zadanko ode mnie: "Opisz swojego Dream Boy'a"? (prace mogłybyście wysyłać na mojego mejla) Jeśli ta informacja spotka się z waszymi pozytywnymi reakcjami to przy okazji następnej notki ogłoszę konkurs oficjalnie. Chcecie wziąć udział? ^^
Teraz już zapraszam na one shota 'Dream Boy'. Mam nadzieję, że się spodoba ^^
   - Minho-ssi jaka jest twoja 'Dream Girl'? - MC zadał kolejne przewidywalne pytanie, na które już od początku miałem przygotowaną regułkę
   - Moja 'Dream Girl' musi być słodka, dziewczęca i pełna uroku osobistego. - odparłem uśmiechając się delikatnie.
   - Hej! To prawie, jak Kibum! Minho-yah, jak mogłeś?! - zażartował Jonghyun przyciągając 'przerażonego' Key i powodując tym samym salwę śmiechu na sali.

   Tak naprawdę moja 'Dream Girl' jest chłopakiem, więc teoretycznie powinienem to przemianować na 'Dream Boy'. Mój 'Dream Boy' jest wysoki i niesamowicie szczupły. Brązowe potargane włosy opadają mu na oczy, ale tylko wtedy, kiedy nie ma ich perfekcyjnie ułożonych przez noony - stylistki. Duże czekoladowe oczy w kształcie migdałów błyszczą wesoło, ale chyba tylko ja dostrzegam w nich psotne ogniki.

   Mój 'Dream Boy' jest niesamowicie słodki i uroczy. Do tego straszny z niego wstydzioch, jest nieśmiały. Zawsze, kiedy patrzę na niego, rumieni się. Wiem też, że od czasu do czasu budzi się w nim bestia.

   Mój 'Dream Boy' jest bardzo zwinny. W końcu jest tancerzem. Jednak mam na myśli to, że zawsze doskonale potrafi się wymigać od obowiązków, kary, czy przebywania ze mną.

   Mój 'Dream Boy' jest wesoły. Na jego ustach wciąż gości szeroki, słodki uśmiech. Cieszy się życiem i nie pozwala na przygnębienie. Jest pełen optymizmu.

   Mój 'Dream Boy' jest słodki dwadzieścia cztery godziny na dobę. Gdy śpi przypomina bezbronne dziecko. W ciągu dnia jest wszędzie, a towarzyszy mu nieodłączna mimika małego chłopca. Naburmuszony nadyma policzki nie mogąc dostać kolejnego kartoniku ulubionego napoju, albo uroczo się uśmiecha, kiedy czegoś chce.

   Mój 'Dream Boy' jest rozkojarzony, ma swój własny świat. Nie potrafi przez długi czas skupić się na jednej czynności, odpływa. Czasem siedzi z pustym wzrokiem wbitym w przeciwległą ścianę. Jest wtedy w świecie własnych zawiłych i kolorowych myśli. Nikt nie wie, co dzieje się w jego głowie.

   Mój 'Dream Boy' jest ponętny. Kiedy tańczy jego ruchy nie pozwalają na odwrócenie wzroku. Spojrzenie pełne pasji hipnotyzuje i przyciąga, nie pozwala zapomnieć.

   Mój 'Dream Boy' to diabełek. Podświadomie wyczuwa,  jak na mnie działa i perfidnie to wykorzystuje.

   Mój 'Dream Boy' przypomina małego zagubionego chłopca, kiedy przestraszony patrzy mi w oczy tuż przed naszym pierwszym pocałunkiem. Nie jest świadomy moich uczuć.

   Mój 'Dream Boy' krzyczy w niebogłosy, gdy składam chaotycznie pocałunki na jego rozgrzanym ciele. Jego ciało wygina się w łuk kusząc swoją delikatnością.

   Mój 'Dream Boy' oddycha spokojnie, gdy zmęczony i zlany potem zasypia tuląc się do mnie. To najpiękniejszy obrazek, jaki dane mi jest oglądać.

   Kocham mojego 'Dream Boya' właśnie za te wszystkie cechy, które posiada. Jest idealny, jest mój. Będzie tak już zawsze.

9 komentarzy:

  1. Jedyne co mogę powiedzieć na temat shota: Ojeeeeeeeeeeeju. Boże, taki cukier się z tego wylał jak to skończyłam, że chyba nie zjem nic słodkiego przez tydzień xD Wrażenia pozytywne oczywiście, mogłam to przeczytać zanim zjadłam rządek czekolady........
    Co do konkursu, to napisałabym, ale jeśli chodzi o temat ,,Dream Boya" to prawdopodobnie albo wyjdzie z tego jakiś tasiemiec, albo coś typu ,,posprząta, wypierze, ugotuje" więc, jeśli masz to w planach, to chętnie poczytam twórczość innych bądź też zwycięzcy.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest po prostu przesłoooooodkieeee *.* haha no po prostu super ^.^
    a jeśli o konkurs chodzi to chętnie poczytam prace na ten temat. To może być ciekawe ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej... może ja jestem inna... czy coś... ale ja się tak bardzo wzruszyłam tym oneshotem! Mam łzy w oczach, ale w takim pozytywnym sensie oczywiście. Słodkie, kochane, świetne. :3 Bardzo mi się podobało. Właśnie miałam ochotę na takie lekkie, urocze, 2minowate opowiadanie. Dzięki! :33
    Co do konkursu to w sumie sama chętnie wzięłabym udział. >D Tylko musiałabyś chyba wprowadzić jakieś reguły. :DD
    Pozdrawiam i weny życzę. :3
    [yoru-ni-sasayaku.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOOOOOOOOOOOOOOOO! Słodkie jak miód :D Kocham miodek :P
    Nie wiem zbytnio, co by tu napisać, bo ostatnimi czasy dopada mnie kryzys twórczy odnośnie komentowania (i nie tylko...).
    Bardzo mi się podobało, takie lekkie i przyjemne. Z podtekstami, które łatwo wyłapać, lecz nie są wymuszone i nazbyt widoczne. Naprawdę dobra robota :)
    Co o konkursu... Pomysł bardzo fajny i chciałabym nawet wziąć udział, ale niestety tego nie zrobię. Wiem, że bym nie podołała i nie ma sensu, żebym się zgłaszała. Mam do takich spraw trochę uraz :P Cóż poradzić?
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. omo jakie to słodkie <3
    z każdym kolejnym "Mój 'Dream Boy' " rozpływałam się coraz bardziej :3
    Boskie ^^
    Weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. gwhjdsadklal...Ile tu słodyczy awww *-* ,że nawet nie wiem co tu napisać. Aww może zamiast jasiek głupoty pójdę czytać dalej i tam mnie soc natchnie na normalne wysłowienie się? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za 2Min, ale to było bardzo, bardzo słodkie~ ^^ Minho przeuroczo opisywał swojego Dream Boya, którym jest Taemin. ^^ W sumie nie bardzo wiem, co napisać, oprócz tego, że to naprawdę było mega fluffiaste i zrobiło mi się słodko. xD Teraz powinnaś napisać o Dream Boyu z perspektywy Taemina~~ >DDD

    Pozdrawiam i weny życzę :333

    OdpowiedzUsuń
  8. O bożeeeeee. < 333 Jakie szłodkie. *_* Ostatnio zgubiłam twój bloog, ale jest. ! :D~Yumiko.

    OdpowiedzUsuń