The Versatile Blogger

Aigoo~! Natalii LeeAsian story, Mańka i ZochaLee TaeminIzabela SiwekBerenikaMomoMeiiZuRits u, Mila KimMarta KDatenshi189nawiedzonaYuri Sumire - chanAva Lee i Cicha Bezimienna nominowały/li mnie do 'The Versatile Blogger'! YAY!! Jak ja się niesamowicie cieszę! ^^ Dziękuję Wam, dziękuję!^^


Zasady: 



-podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

-pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu,

-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,

-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Siedem faktów o mnie, Maknae Star :P
I co ja mam tu napisać, hmm? Przecież jestem szarą, bezpłciową postacią... Nie! haha Jestem zdrowo szajbnięta! Myśle,że nie interesuje Was mój życiorys, więc do rzeczy:

1. Może tego nie wiecie, ale moje życie pędzi ku zagładzie, dzięki SHINee i ich uroczo męskiemu maknae. Czuję, że staję się powoli Gollumem. Niedługo porwę mojego Taemina, ucieknę z nim do jakiegoś domku w górach, będę go głaskać po tej pięknej czekoladowej czuprynce, tuląc do piersi i mrucząc "My preciousssssssssssssssss!" :D

2. Uważam, że miłość nie istnieje. Tak po prostu, nie ma jej. Miłością ludzie nazywają mieszankę pożądania z przywiązaniem. Potem zostaje już tylko przywiązanie. (nie hejtujcie! xD) Do tego jestem dziwną dziewczyną... Nie chcę romantycznej miłości z księciem na białym rumaku. Facet jeszcze bałby się każdej mojej krzywej miny i co mi po tym? Same problemy xD Marzę o namiętnej, porywczej miłości. Chcę seksownego, naszprycowanego testosteronem bad boy'a! ^^  Chcę spontanu, namiętności i jeszcze raz spontanu! Może ma to związek z tym, że kiedyś chłopak niemal pytał czy może mnie przytulić? haha Moim poniekąd ideałem jest Taemin z "Świąt z SHINee", tylko bez tej całej szopki o ćpaniu, bo nie chciałabym, żeby mi umarł xD

3. Kiedyś siedziałam w samej bieliźnie w domu znajomego i z przyjaciółmi kulturalnie sączyłam Napój Bogów :3 (czyt. wódka) Będąc pijaną zdarza mi się całować z dziewczynami. Nie, nie jestem homo, ani bi xD Jestem na 90% hetero :P

4. Jestem niesamowicie wredna i sarkastyczna. Wkurzam ludzi, ale z powodu mojego naturalnego aegyo nie potrafią się długo wściekać :P

5. Kiedy jestem w domu u Dubu (nie, nie Onew, chodź byłoby pięknie *.*) to śmiejąc się spadam z łóżka/kanapy na podłogę.

6. Śnił mi się nagi Taemin pod prysznicem... Innym razem spadłam z jakiegoś drzewa prosto w jego ramiona :D

7. W drugiej klasie podstawówki uświadamiałam mojego przyjaciela, że nie zapłodni nikogo pocałunkiem. Na bananowego Pysia mówiliśmy 'sperma'. W gimnazjum On oświecił mnie czym jest anal i oral, a w pierwszej liceum obiecaliśmy sobie, że jeżeli za dwa lata po maturach wciąż będziemy dziewicą/prawiczkiem (wiadomo kto kim xD) to pierwszy raz przeżyjemy razem.

Blogi, które nominuję (kolejność przypadkowa):
1. Miss Alice
2. Miyu
3. Asian Story
4. Marysia Nowak
5. bezzz
6. i_want_youu
7. Kei
8. blog usunięty :(
9. Kaori
10. Ookami~
11. mi rai
12. Kris Wu
13. Blackey
14. Mańka i Zocha
15. Kashi

Dodatkowe nominacje ^^

14 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nominację :3

    OdpowiedzUsuń
  2. my precioussss! tez sie ciesze ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co przyszło mi do głowy to życzyć ci więcej snów z Taeminem xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację *.* I nie żeby coś, ale tez cię nominowałam xD
    http://taemisiowa.blogspot.com/2013/02/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za nominację ^^

    ~ Mańka i Zośka

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak bardzo mnie rozwaliłaś XDDD Punkty 1 i 7 po prostu powaliły mnie na ziemię! ,, W drugiej klasie podstawówki uświadamiałam mojego przyjaciela, że nie zapłodni nikogo pocałunkiem.'' Boże, co ty ze mną zrobiłaś... Jeszcze nigdy się tak nie śmiałam!

    Bardo dziękuję za nominację :33

    OdpowiedzUsuń
  7. My także nominowałyśmy Cię do "The Versatile Blogger" ^^
    http://mankaizocha.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna nominacja Maknae ;3
    http://yaoishinee4ever.blogspot.com/p/the-versta.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za nominację!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hye, hye. *.* Dziękuję za nominację. <3 Czuję się tak wyróżniona, że... no że... no że nie wiem co powiedzieć. :P
    Kocham i ciebie, i twojego bloga. <3

    OdpowiedzUsuń