Liebster Award

Po dwóch latach wreszcie zabrałam się za zrobienie tego... Niestety kilka blogów zostało już zlikwidowanych, więc na parę zestawów nie odpowiem :c Tak czy siak, oto post z cyklu POZNAJ BLOGERA XD

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Z całego serca dziękuję wszystkim, którzy mnie nominowali, bo to naprawdę wyróżnienie! ^^ Marta K, HaJin Lee, Ritsu Senpai, Justyna B.A.P, Kim Yumi Yumiko, Kurogane DaeLim(s)Kate Park - KOCHAM WAS :P

Pytania Marty K:

1. Długo już interesujesz się k-popem i ogólnie Azją?
Azją prawdopodobnie coś koło 5 lat (chociaż w dzieciństwie moją ulubioną bajką była "Mulan, ale nwm czy to sie liczy >.<), a k-popem 3 lata.
2. Najgorsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś?
Zdradziłam tajemnicę bliskiej osoby... tak myślę, że to najgorsze.
3. Czy zaufałabyś osobie, która Cię raz zdradziła?
Powinnam odpowiedzieć "nie"... ale w sumie trudno powiedzieć. Na pewno starałabym się nie ufać, a czy w końcu bym nie pękła? Tego nie wie nikt ;)
4. Zastanawiałaś się kiedyś, jak to jest być płcią przeciwną?
No jasne! W dodatku uważam, że w następnym życiu będę członkiem koreańskiego boysbandu xD Chciałabym wiedzieć jak to jest...
5. Z czym wiążesz swoją przyszłość?
Z kosmetykami, wyjazdem do Azji i może pisaniem.
6. Gdybyś miała możliwość wypowiedzenia trzech życzeń, które by się spełniły, jakie by one były?
Czytałam już tyle odpowiedzi na takie pytania, że nie wiem czy uda mi się odpowiedzieć szczerze ;_; Po pierwsze, chciałabym być ustawiona na resztę życia tak, by praca była tylko zapełnieniem wolnego czasu, a nie walką o utrzymanie, chciałabym mieć możliwość jeżdżenia na koncerty, fansigny czy inne bzdety biasów i chciałabym mieć możliwość władzy nad swoim organizmem - np. powstrzymywanie starzenie i takie tam, bo to taki mój kompleks i jednocześnie starość to coś czego się boję :/
7. Czego nigdy nie zrobisz w życiu?
Ciężko powiedzieć... w podstawówce twierdziłam, że nigdy nie pocałuję chłopaka, na początku gimnazjum, że nigdy nie będę piła czy paliła... jest jeszcze masa przykładów i jak można się domyślić - żadnej z tych obietnic nie dotrzymałam. Nigdy nie wiadomo jaką osobą będzie się za parę lat i jakie granice nie będą dłużej nieprzekraczalne.
8. Wierzysz w zjawiska paranormalne?
Raczej nie :P
9. Co robisz w wolnych chwilach prócz pisania?
CZYTAM, rysuję, gadam, ćwiczę, tańczę, śpiewam, idę na imprezę... jest tego masa hahaha
10. Gdyby robili program z jednym z k-pop'owych zespołów, w którym wygrałabyś udział i musieliby się tobą opiekować, który by to był?
Jak na tą chwilę to BTS hahaha ^^ Większość z nich mogłaby być moimi kumplami bądź braćmi i znając ich nawet przez chwilę bym się nie nudziła! + BŁAGAM! MÓC POZNAĆ V, JUNGKOOKA I SUGĘ!!!! <3 CHYBABYM ZESZŁA... W sumie poznanie wszystkich byłoby genialne, ale na tamtą trójkę totalnie lecę hahaha
11. Twoja największa fobia?
Śmierć.

Pytania od Ritsu Senpai:

1. Ulubiony paring?
VHope, KrisHo, OnTae
2. Masz rodzeństwo?
Yup, młodszego brata <3
3. Wyobraź sobie, że możesz spędzić ze swoim biasem jeden dzień, co będziecie robić?
Hmm... Aktualnie totalnie szaleję za V, więc chciałabym pójść z nim do takiego genialnego lunaparku! Marzę o tym, a z Tae byłoby jeszcze lepiej :D
4. Masz jakąś osobę, która razem z tobą słucha k-pop'u, interesuje się Azją?
Yup ^^ Moje Dubu i Yuri i jeszcze 2 inne dziewczyny :D
5. Lubisz zawierać znajomości przez internet?
Czasem się wkurzam na zboczeńców, ale mimo wszystko lubię :)
6. Lubisz banany? (XD)
No ba! Minionki miały na to duuuuuuży wpływ xDDDD
7. Ulubione zwierzątko?
KOT!!!!!! *.* Nie ma nic piękniejszego od kota <3
8. Co masz na tapecie w telefonie? ^^
Hmm... Jakieś kropeczki na szarym tle.
9. O której zazwyczaj chodzisz spać?
W roku szkolnym koło 22, a aktualnie jak wreszcie mam wolne to jak popadnie xD
10. Ulubiona potrawa?
Ciężkie pytanie... Chyba pomidorówka z ryżem albo kurczak z warzywami i ryżem.
11. Jaka była twoja reakcja na k-pop?
Wybrechtałam po całości "Hello" SHINee, a potem nie mogłam się od tego uwolnić hahaha

Pytania od Justyny B.A.P:

1. Ile czasu słuchasz już kpopu?
ok 3 lata
2. Czy pamiętasz jaką piosenkę kpopową usłyszałaś po raz pierwszy? (jak tak, to jaką?)
"Hello" SHINee
3. Skąd czerpiesz pomysły na opowiadania lub scenariusze?
Z życia codziennego - moje emocje najbardziej wpływają na moje opowiadania :P
4. Co twoim zdaniem jest najważniejsze w pełnieniu roli wiernej fanki?
Trzeba szanować idola i wspierać go z całej siły! <3
5. Do jakiego fandomu należysz? (jeśli jest ich kilka to wypisz wszystkie)
ARMYs, EXO-L, Shawols
6. Jakie jest twoje największe marzenie?
Być szczęśliwą? hahaha
7. Co byś zrobiła, gdybyś miała możliwość spędzenia sam na sam z twoim ukochanym zespołem?
Napiłabym się z nimi, bo wtedy można się dowiedzieć ciekawych rzeczy i puszczają niektóre bariery xDDDDD
8. Czy zdarza ci się używać koreańskich słówek na co dzień?
To jest moja zmora ;;
9. Ile masz lat? xD
19 :D
10. Jakim imieniem (koreańskim) nazwałabyś swojego psa lub kota? xD
Nie mam pojęcia... Nie wiem jak oni tam nazywają zwierzaki hahaha jedyne co pamiętam to Jjangu, ale mi się nie podoba :P
11. Czy oprócz pisania własnych opowiadań/scenariuszy lubisz czytać cudze?
Uwielbiam, ale jestem strasznie wybredna i czytam tylko te z moimi OTP :/ Jeśli opo nie jest z moim OTP to musi być NAPRAWDĘ db napisane żebym to przeczytała! ;_;

Pytania od Kim Yumi Yumiko:

1. Twój ultimate bias?
Kim Taekhyung (V) <3
2. Twoja ultimate biaska?
CL <3
3. Ulubiony k-pop'owy paring?
Aktualnie chyba VHope
4. Idol , którego nie lubisz?
Minho ;;
5. Piosenka, którą mógłbyś/mogłabyś słuchać do końca życia?
"I need U" BTS
6. Do jakich głównych trzech fandomów należysz?
ARMYs, EXO-L, Shawols
7. Japonia czy Korea?
Chyba Korea...
8. Pierwsze MV , które zobaczyłeś/zobaczyłaś?
"Hello" SHINee
9. Jeśli masz jakiś ulubiony blog to jaki? (link) 
Nie mam pojęcia... xD Zostawmy tu puste miejsce xD
10. Dlaczego tak bardzo kochasz muzykę koreańską?
Spójrzmy prawdzie w oczy... na pierwszym miejscu jest cała otoczka idoli, a dopiero potem muzyka xD
11. W opowiadaniach/scenariuszach wolisz czytać yuri czy yaoi?
Yaoi

Pytania od Kurogane DaeLim:

1. Co wolisz - gdy jest ci gorąco czy gdy jest ci zimno?
Zdecydowanie gorąco.
2. Oglądasz czasem kreskówki, filmy dla dzieci?
Oglądam filmy Disney'a i Barbie xD + wprost kocham Minionki!!!!! <3
3. Czy miałaś jakieś styczności z seksem (obejrzenie filmu pornograficznego, może nawet sam seks, obmacywanie) nie będąc jeszcze pełnoletnią albo chociaż po 15 roku życia?
Czytałam i pisałam smuty... namiętne pocałunki... raz obejrzałam jakieś hentai bez cenzury... Nigdy nie widziałam porno :P
4. Jaka jest najstraszniejsza historia, jaką kiedykolwiek słyszałaś?
Żadnej nie słyszałam, ale za to historia z "Koszmaru z ulicy wiązów" mnie przeraża...
5. Przeżyłaś kiedyś śmierć kogoś bliskiego?
Tak.
6. Jakie jest twoje wymarzone zwierzę, jak dałabyś mu na imię i jak miałoby się zachowywać?
KOT! Chcę czarną kotkę, którą nazwałabym Kleopatra, w skrócie Kleo <3 Powinna się dużo tulić i tak jak moje poprzednie koty, uważać mnie za swoją mamę/panią... zazwyczaj się wie kogo kot uważa za właściciela ^^
7. Jaką masz pasję, ale nie wychodzi ci kształcenie się w jej zakresie (bo, np. lubię rysować, ale nie potrafię)?
Hmm... Chcę się nauczyć japońskiego, ale nie mam na to czasu.
8. Masz jakieś tiki?
Wiecznie unoszę brwi, bo mam opadające powieki xD
9. Czy masz taką osobę, której możesz powiedzieć wszystko?
Yup ^^ Moją Dubu <3
10. Uważasz, że istnieje coś takiego jak przyjaźń dwóch gejów, dwóch lesbijek, czy heteroseksualnych kobiety i mężczyzny?
Owszem, bo przecież nie zawsze musi się to przerodzić w uczucie.
11. Co inspiruje cię do pisania? W jaki sposób zdobywasz wenę, co robisz, gdy ci jej brakuje?
Codzienne sytuacje, moje emocje - to daje mi wenę, a gdy jej brakuje to po prostu nie piszę xD

Pytania od (s)Kate Park:

1. Czym dla Ciebie jest szczęście?
Spełnieniem.
2. Jak widzisz siebie i swoje otoczenie za 10 lat?
Będę miała swoją własną kosmetyczną firmę w Korei albo w Stanach i będę znana w branży.
3. Wolisz szczęście czy pieniądze? - Uzasadnij.
Szczęście, bo w nim zawierają się pieniądze, a jeśli wybrałabym same pieniące - nie miałabym pełni szczęścia.
4. Gdybyś mogła zamieniać się w dowolne zwierze - w jakie byś się zamieniała.
W kota xD Są mięciutkie i urocze, lojalne tylko dla tych, którym ufają, robią co uważają za najlepsze dla siebie no i coś, co jest ważne dla kobiety - są seksowne i uwodzicielskie :P
5. Za czym - albo za kim- tęsknisz najbardziej?
Za dzieciństwem, bo wtedy wszystko było takie proste...
6. Masz do wydania MILION dolarów. Co z nim zrobisz?
PÓJDĘ NA KONCERTY BIASÓW xD I założę swoją firmę kosmetyczną, a resztę wydam na podróże.
7. Na jeden dzień posiadasz super moc. Jaka to moc i jak ją wykorzystasz?
Kolejne pytanie, na które czytałam masę odpowiedzi, które wpłynęły na moje poglądy xD Może by tak... władza nad czasem? Mogłabym się nie starzeć i zatrzymywać najpiękniejsze chwile! ^^
8. Czy jest w Tobie coś, co wyróżnia cię na tle innych?
Wiecznie się uśmiecham! Kiedyś usłyszałam, że jestem takim małym promyczkiem, który wszystkich rozwesela ^^
9. Kto jest dla Ciebie autorytetem i dlaczego? 
CL, bo jest pewną siebie kobietą.
10. Gdzie chowają się wszystkie smutki?
W serduszku :P
11. Pytanie do dyspozycji : podziękowania, przeprosiny, coś miłego dla czytelników? - Liczy się Twoja inwencja :)
Nigdy nie powinniście przestać marzyć ani się uśmiechać! Wtedy wszystko jest przyjemniejsze :)


Teraz powinnam nominować 11 blogów, ale... mam problem, bo większość albo już nie istnieje, albo jest zawieszona. Na dodatek tak dawno nie przeglądałam blogów, że nie mam nawet pojęcia kogo miałabym nominować...

Zamiast tego nominuję KAŻDEGO kto to przeczyta do odpowiedzenia w komentarzu na 11 pytań ^^ 


Pytania ode mnie:
1. Twoje OTP (One True Pairing)?
2. Za co kochasz swoje OTP?
3. Kot czy pies? Dlaczego?
4. Trzy życzenia? Dlaczego akurat te?
5. Największe marzenie?
6. Twój wymarzony dzień?
7. Do jakich fandomów należysz?
8. Ulubione opowiadania?
9. Kim będziesz w przyszłości?
10. Co Cię uszczęśliwia?
11. Kogo podziwiasz? Dlaczego?


Czekam na Wasze odpowiedzi! <3